بهمـــن۹۳

شخصی آموزشی معلوماتی جالب

بهمـــن۹۳

شخصی آموزشی معلوماتی جالب

نتایج امتحان کــانکــور افغانستــان

 

نتایج امتحان کــانکــور سال 1386 اعلان گردید .

 

با مراجعه به سـایت وزارت تحصیلات عــالی نتایج را جستجو نماید

وزارت تحصیلات عالی افغانستان

University

به امید مؤفقیت تان

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا 1387/01/21 ساعت 01:04 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام دوست عزیز بهمن
امیدوارم که خوش و خرم باشی در سایه ایزد منان
من دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در شهر شیراز دانشگاه پیام نور در ایران می باشم
سوالم این است که آیا راهی هست که من محل تحصیل خودم را به کشور خودم افغانستان انتقال دهم یا خیر ؟
منظورم این است که دوست دارم ادامه تحصیل را در کشور خود ادامه دهم؟
و دیگر اینکه وضعیت کار و شغلی در افغانستان چگونه است ؟
موفق و موید باشی منتظر جواب شما هستم

سعیده 1387/01/25 ساعت 10:49 ق.ظ http://entezaresabz63.blogfa.com/

با سلام به دوست خوبم
سال نو مبارک... و سبد سبد گل مهربونی و صفا میهمان خانه ی سبزتان باد. همراه با آرزوی سالی مملو از موفقیت و پیروزی در کنار خانواده...
ممنون از حضور سبزتان در انتظار سبز. خیلی کم سعادت شدم که بعد از مدتی به شما دوست خوبم سر می زنم.
پیشا پیش ولادت امام حسن عسگری(ع) رو به پیشگاه امام زمان (عج) و به تمامی دوستداران این امام عزیز تبریک و شادباش عرض می کنم.
تلاشتان مستدام
در پناه حق

حسام 1387/01/27 ساعت 12:17 ب.ظ http://dorj3.blogfa.com

سلام. دوست عزیز به روزم. خوشحال می شم اگر تشریف بیارید.
موفق باشید

[ بدون نام ] 1387/01/31 ساعت 12:24 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد